Računovodstvo Zeus
Za varno prihodnost!
Končno en pravi računovodski servis, ki se zares trudi za... 
Mitja Šafar Avus oglasi d.o.o., Ljubljana
 
 
 

Geodetska uprava RS vse lastnike nepremičnin ponovno obvešča, da se bistvenih podatkov o stavbah v Registru nepremičnin (REN) po 22. novembru ne da več spreminjati brezplačno preko vprašalnikov, ampak bo treba naročiti elaborat pri geodetskem podjetju ali projektantu. S tem je zagotovljena pravna varnost lastnikov nepremičnin tudi za podatke, ki so bili v preteklosti evidentirani le z vprašalnikom.

Po 22. novembru se podatkov o legi in obliki stavbe, o površinah, dejanskih rabah delov stavb in letnicah izgradnje ne more več spreminjati preko vprašalnikov. Za spremembo teh podatkov je treba naročiti elaborat geodetske storitve pri geodetskem podjetju ali projektantu. Vpis stavbe v kataster stavb je potreben v roku enega meseca po zaključku gradnje oziroma ob začetku uporabe take novogradnje. Vloga za evidentiranje z izdelanim elaboratom geodetske storitve se odda na najbližjo geodetsko upravo. Ceno storitve izdelave elaborata je treba preveriti pri posameznem izvajalcu.

Po tem datumu bo lastnik sam z vprašalnikom lahko še vedno spreminjal naslednje podatke:

o stavbi: podatki o priključkih (elektrika, kanalizacija, vodovod, plin), o letu obnov (fasada, streha), o materialu nosilne konstrukcije, o tipu stavbe (nekateri drugi podatki se bodo zbirali samo do 31. 7. 2019);
o delu stavbe: o letih obnov (okna, inštalacije), o dvigalu, o višini etaže, o številki nadstropja, o upravniku, za rezervoarje in silose pa še njihova prostornina (nekateri drugi podatki se bodo zbirali samo do 31. 7. 2019).

Po 22. novembru pa spreminjanje podatkov preko spletne aplikacije ni več mogoče. Lastnik mora izpolnit vprašalnik registra nepremičnin, ki je dostopen na spletni strani geodetske uprave. Geodetska uprava bo o vpisu podatkov iz priloženega vprašalnika izdala odločbo. S tem je zagotovljena pravna varnost lastnikov za vse podatke o stavbah in delih stavb, tudi za podatke, ki se spreminjajo le z vprašalnikom.

Lastnikom priporočamo, da preverijo evidentirane podatke o njihovih nepremičninah preko javnega vpogleda v podatke o nepremičninah dostopnega na portalu e-prostor. Če so podatki ustrezno evidentirani, pa čeprav samo v registru nepremičnin na osnovi vprašalnikov, lastnikom ni treba storiti ničesar.

 

VIR: Ministrstvo za okolje in prostor

 0590 96 350

 064 253 600

 info@rs-zeus.si

Minimalna plača/zaposleni:
2018: 842,79 € (bto)
2019: 886,63 € (bto)

Minimalna plača/direktor:
1188,50 € (bto) – zav.podlaga 040

 886,63 € (bto) – zav.podlaga 001

Prevoz: 
Službeno potovanje: 0,37 €/km
Prevoz na delo: 0,18 €/km
Podatki o km med kraji in državami

Dnevnice za Slovenijo:
6-8 ur (7,45 €)

8-12 ur (10,68 €)
12-24 ur (21,39 €)

Plačevanje z gotovino do: do 420 €

Predpisana obrestna mera zamudnih obresti: 8,00 % od 01. 01. 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skupaj se peljimo čez osnove

AKTUALNE INFORMACIJE

12.
Februar
2019

Sprememba pojasnila v zvezi z davčnimi blagajnami

FURS obvešča zavezance o spremenjenem stališču glede davčnega potrjevanja računov. ČE podjetje ali drug zavezanec uporablja ISTO ZAPOREDJE ŠTEVILČENJA računov za gotovinske račune,
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Poostren nadzor IRSD glede izplačila plač in regresa

Inšpektorat RS za delo (IRSD) je v teh dneh začel usmerjeni nadzor pri delodajalcih glede izplačila regresa za leto 2018, pri
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Javni poziv za Vavčer za pridobitev certifikatov

Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi ciljne skupine iz točke 4 tega javnega poziva k pridobitvi in vzdrževanju certifikatov za sisteme vodenja
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Čakanje na delo doma ali odreditev začasnega opravljanja drugega dela?

Delodajalci se večkrat znajdejo v situaciji, ko trenutno delavcu ne morejo zagotavljati dela, ne želijo pa ga odpustiti.  

Kako torej postopati
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Priprava DDD-DDD in DOD-DDPO

Obračun akontacije dohodnine in dohodnine od dohodka iz dejavnosti  (DDD-DDD) in Obračun davka od dohodka pravnih oseb (DDPO) je treba oddati elektronsko preko portala  Beri naprej...

SLEDITE NAM

 

Novice
Email naslov: