Računovodstvo Zeus
Za varno prihodnost!

 


Zakaj imeti zunanjo pisarno za obračun plač in HR administracijo?

  • Hitreje boste rasli, če nekaj administracije prepustite nam.
  • Zmanjšali boste neposredne in posredne stroške delovnega mesta.
  • Razbremenili se boste skrbi, ki niso neposredno povezane s poslom.
  • Minimizirali boste odtekanje informacij o tem, kdo ima koliko plače in izboljšali organizacijsko klimo.

 

Kako se sodelovanje prične?

Preprosto. Pokličite v našo pisarno na telefonsko številko 0590 96 350 ali pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

Obiskala vas bo naša strokovnjakinja za obračun plač, ki vam bo razložila: 

  • Kako sodelovanje poteka,
  • katere podatke boste vsak mesec posredovali in v kakšni obliki.

 

Kako poteka mesečno sodelovanje z zunanjo pisarno?

  • Vsak mesec nam ob dogovorjenem terminu pošljete podatke, ki so potrebni za obračun plač.
  • Na želeni datum vam pripravimo obračune ter vam jih pošljemo v potrditev.
  • Po potrditvi vam pripravimo plačilne liste, datoteke za izplačila ter opravimo obvezna poročanja. 
  • Datoteko za izplačilo plač uvozite v spletno banko in z nekaj kliki nakažete plače.

 

____________________________________________________

Storitve HR asistenta 

  • Izvedba postopka zavarovanja novega sodelavca ali odjava iz zavarovanja (M obrazci)
  • Priprava obveznih dokumentov in izjav ob zaposlitvi.
  • Skrb za urejenost in popolnost personalnih map zaposlenih.
  • Organiziranje usposabljanja iz varnosti in zdravja pri delu za nove zaposlene.
  • Organiziranje zdravniških pregledov za nove zaposlene.
  • Vodenje evidence o zaposlenih.
  • Izvajanje obveznih postopkov za zaposlene iz drugih držav.
  • Podobno.

 0590 96 350

 064 253 600

 info@rs-zeus.si

Lokacija: Ljubljana in Celje

 

AKTUALNE INFORMACIJE

14.
Oktober
2019

Nagrade za vajence

Za čas praktičnega usposabljanja z delom/vajeništva v podjetju je delodajalec dolžan vajencu izplačevati vajeniško nagrado.

Beri naprej...
14.
Oktober
2019

Davčno priznavanje odhodkov iz brezplačno danih izdelkov

Davčni zavezanec daje influencerjem (vplivnežem) brezplačne proizvode, ki jih ti omenijo v svojem blogu. Teh proizvodov influencer zavezancu ne vrne, ampak jih obdrži za osebno

Beri naprej...
26.
September
2019

Javni razpis za spodbujanje procesnih izboljšav podjetij v letih 2019 in 2020

Namen javnega razpisa je izboljšati konkurenčnost podjetij preko procesnih izboljšav in spodbujanje prehoda v Industrijo 4.0.

Beri naprej...
24.
September
2019

Zapiranje gospodarske družbe

Ustanovitev gospodarske družbe v večini primerov precej enostavna in se jo lahko uredi med drugim tudi na Vem (SPOT) točki. Druga zgodba je, ko želimo

Beri naprej...
19.
September
2019

E-bolniški list od februarja 2020

Po novem delodajalcu ne bo več potrebno čakati, da mu delavec prinese bolniški list, temveč ga bo lahko za svoje zaposlene sam prevzel.

Beri naprej...

SLEDITE NAM

 

Novice
Email naslov: