Računovodstvo Zeus
Za varno prihodnost!

Zakonodaja določa, da podjetje pri svojem poslovanju sprejme določene interne akte. Priporočljivo je, da podjetje sprejme tudi dodatne interne akte, ki niso predpisani z zakonom, lahko pa bistveno olajšajo poslovanje.

  1. Pripravimo obvezne interne akte:
  1. pravilnik o ugotavljanju alkoholiziranosti, uživanja drog in drugih prepovedanih substanc na delovnem mestu
  2. pravilnik o ukrepih delodajalca za preprečevanje trpinčenja, spolnega in drugega nadlegovanja na delovnem mestu (mobing)
  3. izjava o varnosti z oceno tveganja
  4. pravilnik o izvajanju programa promocije zdravja na delovnem mestu
  5. akt o sistematizaciji (če več kot 10 zaposlenih)
  6. pravilnik o varovanju osebnih podatkov (če več kot 50 zaposlenih)
  7. pravilnik o popisu poslovnih prostorov, dodelitvi oznak poslovnim prostorom in pravilih za dodeljevanje zaporednih številk računov

Obvezen pravilnik ali izjava: 150 EUR
Akt o sistematizaciji: 280,00 EUR

PAKET 5 OBVEZNIH PRAVILNIKOV: 575,00 EUR + DDV (prihranite 305 EUR)

PAKET 7 OBVEZNIH PRAVILNIKOV: 850,00 EUR + DDV (prihranite 330 EUR)

  1. Pripravimo druge interne akte, glede na vaše potrebe:
  • pravilnik o delovnem času, letnih dopustih, bolezenski in drugih odsotnostih
  • pravilnik o nagrajevanju in napredovanju delavcev
  • pravilnik o varovanju poslovne skrivnosti
  • pravilnik o uporabi službenih vozil
  • pravilnik o uporabi službenih mobilnih telefonov
  • pravilnik o uporabi službenega računalnika

Neobvezni pravilnik: 115,00 EUR + DDV

PAKET 3 NEOBVEZNIH PRAVILNIKOV: 300,00 EUR + DDV (prihranite 45 EUR)

PAKET 5 NEOBVEZNIH PRAVILNIKOV: 500,00 EUR + DDV (prihranite 75 EUR)

Posebna ponudba pri večjem naročilu:

Priprava petih po zakonodaji obveznih pravilnikov = 575,00 EUR + 92,00 EUR za pripravo vsakega nadaljnjega neobveznega internega pravilnika

Priprava sedmih po zakonodaji obveznih pravilnikov = 850 EUR + 92,00 EUR za pripravo vsakega nadaljnjega neobveznega internega pravilnika

Če imate za nas vprašanje ali želite naročiti izdelavo internega akta, nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. ali pokličite na 0590 96 350. 

 

 

 0590 96 350

 064 253 600

 info@rs-zeus.si

 

Skupaj se peljimo čez osnove

AKTUALNE INFORMACIJE

12.
Februar
2019

Sprememba pojasnila v zvezi z davčnimi blagajnami

FURS obvešča zavezance o spremenjenem stališču glede davčnega potrjevanja računov. ČE podjetje ali drug zavezanec uporablja ISTO ZAPOREDJE ŠTEVILČENJA računov za gotovinske račune,
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Poostren nadzor IRSD glede izplačila plač in regresa

Inšpektorat RS za delo (IRSD) je v teh dneh začel usmerjeni nadzor pri delodajalcih glede izplačila regresa za leto 2018, pri
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Javni poziv za Vavčer za pridobitev certifikatov

Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi ciljne skupine iz točke 4 tega javnega poziva k pridobitvi in vzdrževanju certifikatov za sisteme vodenja
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Čakanje na delo doma ali odreditev začasnega opravljanja drugega dela?

Delodajalci se večkrat znajdejo v situaciji, ko trenutno delavcu ne morejo zagotavljati dela, ne želijo pa ga odpustiti.  

Kako torej postopati
Beri naprej...

11.
Februar
2019

Priprava DDD-DDD in DOD-DDPO

Obračun akontacije dohodnine in dohodnine od dohodka iz dejavnosti  (DDD-DDD) in Obračun davka od dohodka pravnih oseb (DDPO) je treba oddati elektronsko preko portala  Beri naprej...

Novice
Email naslov: