Plače in HR asistent

Celovita podpora za zunanje izvajanje obračunov plač in z njimi povezanimi HR postopki.

Zakaj imeti zunanjo pisarno za
obračun plač in HR administracijo?

  • Minimizirali boste odtekanje informacij o tem, kdo ima koliko plače in izboljšali organizacijsko klimo.
  • Zmanjšali boste neposredne in posredne stroške delovnega mesta.
  • Hitreje boste rasli, če nekaj administracije prepustite nam.
  • Razbremenili se boste skrbi, ki niso neposredno povezane s poslom.

KAKO SE SODELOVANJE PRIČNE?

Preprosto. Pokličite v našo pisarno na telefonsko številko 0590 96 350 ali pišite na info@rs-zeus.si.

Obiskala vas bo naša strokovnjakinja za obračun plač, ki vam bo razložila:

  • kako sodelovanje poteka,
  • katere podatke boste vsak mesec posredovali in v kakšni obliki.

Kako poteka mesečno sodelovanje z
zunanjo pisarno?

  • Vsak mesec nam ob dogovorjenem terminu pošljete podatke, ki so potrebni za obračun plač.
  • Na želeni datum vam pripravimo obračune ter vam jih pošljemo v potrditev.
  • Po potrditvi vam pripravimo plačilne liste, datoteke za izplačila ter opravimo obvezna poročanja.
  • Datoteko za izplačilo plač uvozite v spletno banko in z nekaj kliki nakažete plače.

HR ASISTENT

  • Izvedba postopka zavarovanja novega sodelavca ali odjava iz zavarovanja (M obrazci)
  • Priprava obveznih dokumentov in izjav ob zaposlitvi.
  • Skrb za urejenost in popolnost personalnih map zaposlenih.
  • Organiziranje usposabljanja iz varnosti in zdravja pri delu za nove zaposlene.
  • Organiziranje zdravniških pregledov za nove zaposlene.
  • Vodenje evidence o zaposlenih.
  • Izvajanje obveznih postopkov za zaposlene iz drugih držav.
  • Podobno.

OSTANIMO V STIKU

Vas zanimajo novosti, posebne ponudbe in
ostale novice? Obljubimo, ne bomo nadležni.