Vsak sodelavec oziroma sodelavka, vsak partner ali stranka, celo poštar, prinesejo v delovno okolje tudi čustva. Ali bodo ta pozitivna ali negativna je odvisno od tega, v kolikšni meri so čustvene potrebe posameznika zadovoljene. Če čustvene potrebe niso zadovoljene, se to izrazi v negativnih čustvih. In ker se s čustvi lahko okolica okuži, imajo dolgotrajna negativna čustva skoraj vedno tudi močan negativni vpliv na sodelavce in organizacijo.


Teorija uči, da k dolgotrajnemu zadovoljstvu prispevata v kombinaciji prirojena čustvena občutljivost in zdrav razvoj. Da bi se naučili obvladovati svoja čustva in s tem tudi povečati svoje zadovoljstvo, se moramo naučiti v prvi vrsti zaznavati svoja čustva (na primer; zaznati pri sebi, da smo ljubosumni na nekoga in ne jezni). Po tem, ko čustva pravilno zaznamo, jih moramo tudi razumeti (na primeri; razumem, da je moje ljubosumje nepotrebno in neupravičeno) in znati uporabiti (na primer: ne bom jezno gledal/a sodelavke, saj ona ne more biti kriva, da sem jaz ljubosumna / ljubosumen). Skratka, za svoje zadovoljstvo in zadovoljstvo okolice se mora vsak posameznik naučiti upravljati s svojimi čustvi.
Računovodski servis ZEUS
Delite to zgodbo, izberite svojo platformo!
OSTANIMO V STIKU
Vas zanimajo novosti, posebne ponudbe in
ostale novice? Obljubimo, ne bomo nadležni.

